Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Jag & Elin på blommjakt .........

Av Petra Gustavson - 19 maj 2010 21:30

Vaknar & går up …. Öppnar dörren & vandrar ut för att se va Micke tagit vägen.
Ser honom ingenstans, men vilket väder ….. e de sant?
E sommaren på riktigt här …. E helt fantastiskt gott ute.
Väkt Elin …. Inte konstigt att hon inte somnar på kvällarna när hon sover så länge på dagarna.

 

Micke kommer & vi sitter & pratar lite tills Troy vaknar.
Han har varit lite ledsen i natt igen …. Så e väll trött efter de.

 

Vi klär på honom & går sen en promenad.
De gick inte fort …. Men va så trevligt.
Hade me Daisy & pappis-mannen, så dom kan lära känna varandra :)
Å det gick bra :)

 

Jag & Elin letade vackra blommor att torka & anser att de e väldigt tråkigt att vi inte kunde gå in & tjuva lite blommor i någras trädgårdar.
Dom hade ju så många vackra & dom kommer ju ändå bara stå där & vissna ju, hehe
Men men …. Finns ju gränser tyvärr :)

 

Vi fick i alla fall me oss en väldigt massa olika blommor & bladder av alla vackra sorter.
Så vi hade en stund att göra innan dom låg klara för att pressas.
Men de ska bli sååå kul att pyssla sen.

 

Börjar fixa lite med en bild till min underbara vän Alexandra.
Hon har ju skickat lite bilder på sin super söta bebs.
Så ska måla av honom & skicka up till henne …. Tror hon kommer bli glad :)

De som va lite otäck, de va att meddans jag satt där å pillade ….. ja då ringer hon.

 

Vi äter fisk soppa ute som Elin fixat till.
Så härligt väder.

 

Sen blir de lite Highlander på kvällen & godis & lite macka.

Ska reservera biljetter till Drakriddaren 3D …. Ska ju göra de nya försöket att gå & titta på den.
Me Elin, Milia & Taran ….. ska bli mysigt :)

Då ser jag att de kommer maraton kväll med alla Twilight filmerna & förtitt på Eclepsi.
Dom släpper biljetterna den 2 juni & jag har ställt klockan så jag va med & boka.
Hoppas överraska Nata med de.
Tyvärr kan ju inte Elin & Emilia följa med, då de va 15 års gräns nu.
Va väldigt tråkigt …. Men samtidigt himla mysigt om jag & Nata kan göra detta själva.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards