Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Petra Gustavson - 1 maj 2010 21:06

Mår så konstigt inte alls bra….enda jämförelsen jag kan komma på.
Ja de e som en bil där tanken är tom :S

Kroppen säger bara nepp…orkar ingenting :(

Tar mig up på toa & bestämmer mig för att duscha när jag ändå fått up mig själv för den hemska trappan.
Känner mig så äcklig….så måste bara göra det för att kunna existera!

 

Sätter mig i soffan sen & pillar lite på datorn & tittar på tv.

 

 

Framåt kvällen så sätter vi på en film…Vi trodde de va en barnfilm, hehe
Pans Labyrint…..en äventyrs film.
Men när vi tittat en stund & den så tycker jag att den är lite för ”vuxenaktig” för att verkligen vara en barnfilm.
Men poleten trillar ändå inte ner….innan militär chefen slår in ansiktet med en glass flaska & Elin blir jätte upprörd & vi pausar & läser på filmen & de e 15 års gräns :o

 

Ojoj de blev ju inte så bra.
Men vi tröstar Elin & sen går hon, Emilia & Taran ut i köket & pärlar med pärlplattor & vi ser färdigt filmen.
Som va bra….men finns helt klart bättre.

 

Hoppar i säng efter den…va så trött.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards