Alla inlägg under augusti 2008

Av Petra Gustavson - 31 augusti 2008 19:23

ÅÅÅ så spännande, städar som en liten blå.

Så man kan sitta vid datorn sen med gott samvete å logga in på v5 när den startar, sonen har fixat till de, så jag ska vara me i samma stam som han är i v3.

Ska bli kul


Men jösses va vi fick vänta, väll inne vilket ös.

Tufft, jag tänkte att eftersom jag å sonen måste växa bra så satt jag KÖ under natten, va KÖ åt 15 personer, tur att de inte va så kompliserat, hehe.


Ja mycke mer hände inte i mitt liv, kram alla

Av Petra Gustavson - 22 augusti 2008 19:44

Första dagen som Troy får smacka något annat än modersmjölk.

De kan jag säga va inte populärt :(

Av Petra Gustavson - 20 augusti 2008 19:35

Så va detta sommarlov slut :o

Å vart tog de vägen då?


Ja gösses, inte möe vetigt gjort, vi som hade så mycke planerat.

Men lite bad osv hände ju iallefall :D


Lille Taran, min minsting, vilket han ju inte är länge.

Men de e så svårt att tänka om.

Börjar nollan idag, ska åka skolbuss osv.

Jösses, känns verkligen konstigt, men va stolt han va, stor kille nu ju.

så kul å se honom strutta iväg med syskonen.


Kram

Av Petra Gustavson - 18 augusti 2008 19:39

Jaha, då "flyttar" sara nu då.

Ska börja skolan på annan ort, känns ju lite konstigt.

Va å hämtade nycklarna till lägenheten idag.

Sara började ju skolan idag å väntar på oss.

Allt blir ju lite hastigt å lustig, lilla sara har haft möe annat mindre viktigt i tankarna, så packandet å planerandet har gått mindre bra.


Men nu får man göra de bästa av de hela.


Natha hittade massa polly böcker på nätet, ca 45st för 400kr, i närheten av oss, så dom va vi förbi å plockade up oxå.

Älskar böcker å de e ju jätte bra om barnen vill läsa :D


Ha de gott alla.

Ovido - Quiz & Flashcards