Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Petra Gustavson - 2 maj 2010 20:30

Up & hoppa….mår mycke bättre idag :)
Får lust att ta kort på barnen…roliga bilder med bling & flygande :)
Men även bara vanliga porträtt bilder.

 

Vaknar redan 9 en söndag….de va härligt.
Taran va den enda av barnen….förutom Troy som va vaken.
Så jag tycker att vi ska börja, å får på honom en skjorta & fina kort byxor till de & ut i vackra solen :)
De som gjorde de lite jobbigt…de va ju att de va iskallt :S

Men Taran va tapper….det blev några jätte fina bilder.
Både ansikts & hel bild på honom :D

 

Äter lite & sen börjar resten av familjen vakna till liv.
Micke Klipper gräset & jag fixar fram lite bling bling att leka med barnen då.
Sminkar Elin & Emilia lite bara & sen ut & fixa :)
E tur att dom gillar att fotas….för jösses va jag håller på.

Men de blev jätte fina bilder….hehe tycker jag då.

 

Tog även bilder på dom hoppande på studsmattan & fick även där jätte roliga bilder.
Emilia va som en pinne…Elin va lite mer smidig.
Men vi fick till de tillslut :)

 

Tommy va & hälsade på en snabbis.

 

Emilia & Taran va hemma hos en kompis Majken & lekte några timmar.

 

Framåt kvällen myser jag & Micke med en kyckling rulle & kebab.
& tittar på Varg programmet & den olagliga jakten.
FY F*N för dessa hemska människor & deras hemska sätt att tänka / resonera & plåga faktiskt oskyldiga djur….som precis som vi kött ätande människor bara försöker överleva.

Dom borde utsättas för sina egna j*vla metoder!

 

Målar av Lians huvud & blir glad över resultatet :D

 

Sen va det sängen………

Ovido - Quiz & Flashcards