Alla inlägg under september 2008

Av Petra Gustavson - 16 september 2008 14:05

Ja, den här dagen förde väll inte med sig något nytt precis.

Fortsätter städda up i röran, som växt efter min dvala i soffan me snorreri.

Städdade Tarans rum, vilket verkligen behövdes å tvättade en del.

Victor skulle tränna, men hamnade i gruff med en annan kille.

Mådde inte så bra efter det, så vi hämtade hem honom.

Så skitt, ibland undrar jag va världen är påväg, specielt staden vi bor i.

Vilken skitstad, specilt för barn & ungdom.


Ja annars gör jag väll de jag gillar mest för stunden, Spelar TW ;D


Måste börja träna me lilla Nora oxå, & ta lite bilder på henne.

Av Petra Gustavson - 15 september 2008 14:10

Jaha, då va man inne på onoff för att bråka med dom om data skitten man köpt.

Tredje gången skitten går sönder, bara död.

Går inte formatera ingenting ju :(


Sen när man kommer in i affären, så tittar idioten på en som man inte har en anning om va man håller på med, hallå!!!


Talar om att jag försökt omformatera den ett antal gånger men att de kommer up ett felmedelande vid runt 50% att de inte går.


Han börjar pilla runt & jag säger efter en kvart att jag tittar lite runt om.

Hör att han börjar expidera andra kunder, tittar på honom & han menar att datorn formateras nu, hehe.

 Jaja, visst, när han är färdig med kunderna kommer han fram å säger.

- Jag formaterar om datorn nu, är bara på första skivan så de kommer ta ett tag, minst en timme till.

Jag tittar på skärmen å ser att % är på 47, så säger att jag stannar en liten stund till, för att sen leende tala om att datorn e nog klar nu, när felmeddelandet kommit up, ojoj så de kan gå.


Ja de slutade med att dom skulle göra en reklamation på skitten & nu får vi väll vänta å se om de ska gå smidigt eller j*vlas


Kram å godnatt, saknar min egna dator :(


Av Petra Gustavson - 14 september 2008 15:27

Jösses va det ser ut här hemma, men känner mig ganska pigg idag, så städda blev de av :)

Så härligt att gå igenom ett rum utan att trilla över allt.

Gubben va å tränade vovvsen hela dagen, me gänget från hok bla.

Ja mycke mer hände nog inte idag.


Godnatt :D

Av Petra Gustavson - 5 september 2008 18:57

Vaknade å kände mig som jag bara ville liga kvar i sängen å tycka synd om mig själv, så snorig å ont i bihållerna.


Suttit å fixat me byarna på Tribal Wars, jösses, man är verkligen fast.

Men den dagen man blir adlad, ja jag syter för min egen reaktion :(


Har suttit här i soffan hela dagen, känns ju inte bra me tanke på hur hemskt det ser ut här hemma, men känns som jag har en dålig fylla, inte roligt alls.


Troy ska ju döpas i morgon, vill verkligen inte.

Men orkar inte skjuta på de igen, så de får bli vi å faddrarna.


Natha kom hem lagom rolig, ville ju träna, men vet inte hur vi ska hinna.

Mannen mår inte heller så bra å villar just nu.

Hon blir jätte lessen, men förstår efter en stund, skönt.

Hon verkar inte heller må toppen.

Snorrar hej vilt å gnällig.

Av Petra Gustavson - 4 september 2008 19:10

Å vilken underbar dag, mår inte 100% men ändå.

Älskar marknader å för en gångs skull kan vi slösa lite :D



Satt å fixade me byarna, sen va de bara att börja göra sig iordning, så tråkigt har inga kläder som passar min nuvarande storlek, blää.

Vägrar köpa nytt då jag snart ska kunna komma i min normala garderob.



Väll på marknaden så hitta jag ju smycken dessa underbara vackra sacker.

Mannen hittade ett halsband med matchande öronhängen till, ååå

Sådär alvlikt, så självklart köpte han dom till mig :D

tack :D



Barnen hitta lite mjukisdjur bionicles å ringar, emilia me två vackra groddor å elin me en ödla, jätte tuffa :D

 Sara, ja hon hittade ju några anskrämliga T-Shirtar me iron maiden osv.

Men bara hon e glad, så är allt bra.



Väll hemma trodde jag att mannen å jag skulle få ätta titta tv å ta de lugnt.

Men sji fick vi, Sara å Freja klantade till de me bussen.

Så där fick jag sitta själv :/


Kram å godnatt.



Av Petra Gustavson - 3 september 2008 19:19

Ja, mina byar va ju de första jag fixade till, självklart ;)

Sen så åt jag lite, mannen tittade på bilar å hitta ju en.

Så den här dagen försvann fram å tillbaka till å från västerås.


Men de va en riktigt trevlig bil, å mannen har ju velat ha en sådan en längre tid, så de får de vara värt.

Men jösses va segt de va sista biten på vägen hem, satt å sjöng högt för mig själv.

För att inte somna.


Väll hemma va jag ju tvungen att titta till mina sköttebarn så sängen kom jag inte till fören 3 ååå inte bra :(


Kram å god morgon

Av Petra Gustavson - 1 september 2008 19:27

Ja va man ställer till de, har inte sovit alls inatt.

Å mår inte direkt toppen, men de visste jag ju.


Fortsätter å bygga på min lilla lilla by.


Sitter i soffan å pillar, men vilka roliga människor som är med i stammen, många som pratar å gör det riktigt trevligt :D



Ovido - Quiz & Flashcards