Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Lugn dag :)

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna.
Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond.
Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :)
Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag.
Hämtade henne med pappa i tisdags nere i Skåne.
Hoppas må bättre i morgon, har så mycke foto idéer som jag vill fota innan de e riktigt kallt.
För de känns verkligen som sommarvärmen är över.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 7 juli 2011 01:30

Min söta dotter Natalie fyller 15 år den 8/7.Hon har då lite planner med sin vännina, så det får bli lite mys på förmiddagen.Men vi bestämde att hon skulle få en dag med bara mor & far på stan (A6 köpcenter) å liten Troy då.& shoppa för sina födelsed...

Ovido - Quiz & Flashcards