Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Petra Gustavson - 14 maj 2010 20:15

Vaknar av att Troy inte tycker jag ska sova längre.
Men de e väll rätt förståligt…..kl e 11 :o

 

Up & hoppar … börjar titta lite på Farmville & Facebook.
Elin e så duktig, bakar bröd till frukost.

Kl 13.20 kommer Alexander …. En kille på ca 8 år som ska leka med Taran.
De e roligt för honom.

 

De va riktigt lugnt & trevligt.

Tommy & Maggan kom över en sväng & pratade lite strunt, drack lite kaffe & tränade lite hund.
Visade inkallningen på Mannen…..den e riktigt bra :D
Ska börja träna ordentligt med honom nu igen.
Vi har så bra kontakt han & jag …. Borde kunna gå väldigt bra.

 

Elin…Milia sminkar sig & tar massa bilder.
Ska bli spännande att se dom sen.

 

När dom åkt blir de lite mat …. Jag fixar lite med bilder igen.
Sen va jag så söt sugen igen att jag va tvungen att baka lite bullar :)

De va gott.
Såg filmen Britaniac på Voddler …. En verklighets baserad film.
Den va faktiskt bra…..inte den bästa ….. men absolut se värd :)

 

Nu skriver jag lite dagbok …. Micke & Victor tittar på tv.
Emilia & Nata har tittat på en kärleks film inne hos Nata
Elin & Taran sover i kojan dom byggt i lekrummet.

Ovido - Quiz & Flashcards