Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Petra Gustavson - 18 maj 2010 21:15

Vaknar rätt sent som vanligt …. E lyckligt lottad som har så snäll man som går up & fixar i ordning barnen.

 

Elin mår inte riktigt bra så hon stannar hemma från skolan idag.

 

Den här dagen blev de mest pappers fix.
Räkningar & annat tråkigt som måste göras gällande viktiga papper osv :S

 

Men när de väll är färdigt så kör jag en sväng me Troy på gräsklipparen ….. de e nog bland de bästa Troy vet.
Han kan sitta & åka runt på tomten i timmar, hehe

 

Efter det plockar jag blommor ….. får skynda mig innan Micke & Troy klippt bort alla fina som är mitt på gräsmattan.

Ska torka dom …. Blir roligt & biligt pyssel som jag & barnen kan göra fina tavlor & kort mm …. Ska bli jätte kul.
Men tar ju ett tag innan dom e färdig mosade.

Elin, Emilia & Taran hjälper till att plocka ….. så jösses va blommor jag har att pilla me så dom pressas fint.

 

Gör detta till Hockeyn ….. e ju VM & match mellan Sverige & Schweiz …. Sverige vann.
Så de va bra ………..

Ovido - Quiz & Flashcards