Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Petra Gustavson - 16 maj 2010 20:15

Ojoj … idag känns de att man va aktiv igår.
Så de blir att ta de lite lugnt.

Marie ringde & vi pratade bort lite mer än en time.
De va trevligt :)
Sitter & tittar på tv & fixa färdigt bilderna till konståknings tjejerna & får faktisk iväg dom till framkallning … så gött.

 

Så nu e de bara att vänta & hoppas att de blir riktigt bra den här gången.

 

Victor & Taran går skogstants rundan …. Inte dåligt att Taran orkar det.
Han va sååå lycklig …. Han tyckte de va så roligt att Victor ville de.

Men framåt 18 tiden meddans Micke lagar mat.
Går jag ut med Elin/Kiwi, Taran/Fiona & Emilia/Barbie & tränar inkallning & sitt.
Så roligt att se barnen tycka det är så kul & vovvarna e jätte duktiga :)

 

Sen in & äta go mat … Micke har gjort fisk till mig …. Så snäll han e :D

 

Efter det hoppar de små i säng & vi tittar på hockey VM.
Sverige vinner …. Så de va ju toppen :)

Lille Troy gör sitt bästa för att busa & se till att vi inte får se.
Men han e ju sååå söt ju.

 

Efter det tar jag & Micke & ser färdigt en film på Voddler.
Perfekt creature …… den va ok …. Men finns bättre.

 

Troy vaknade under natten & va lessen.
Så jag va ju tvungen att hämta honom, e så gott när han kryper intill.
Men man ligger inte riktigt bra & blir ju lite stel i nacke & rygg :/

Så synd …. Annars hade jag nog haft honom sovande oftare i min säng :)
Han e så len & mjuk & luktar så gott.

Ovido - Quiz & Flashcards