Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Petra Gustavson - 3 maj 2010 20:45

Vaknar & ligger & pratar lite me Micke.
Han har fixat barnen & kört dom till skolan.

 

Snart kommer Claes & Han å Micke ska uppåt landet till Isabull´s kennel bla.
Lämna Aura som haft valpar hos Claes & hämta liten schäfer tjej till oss.

 

Visar Claes lilla Lian & hon e ju så fin.
Hon är absolut dräktig…..så små miniatyr bebbs kommer de.
Bara be att allt går bra.

De ska de ju göra….men man måste ändå va medveten om tråkigheter som kan hända :/

 

Micke tar me mina bilder up för att vissa.
Spännande å höra vad dom tycker :)

 

Jag diskar & fixar i köket….de va läääänge sedan de va såååå möe disk :(
De va verkligen inte kul att ta hand om!

Men de måste ju göras.
Efter de tog jag & gick ut & lullade runt i trädgården med Troy.
Han e sån liten bonne unge :)

Älskar att lulla runt, våran lilla katt Doris gjorde oss sällskap & låg & solade i gräset.
Så go en hon & så roligt att se henne & Troy ihop.

 

Går in & lägger Troy för middags vila & fixar lite mat te mi.
Taran kommer hem & jag tittar lite på Tv.

Lite senare kommer Elin & Emilia hem & Emilia bakar bröd….så duktig e hon min lilla tjej.

Å så gott de va.

 

Efter det gosar jag på Troy en stund & sen blir det skräckis…passa på nu när Micke inte e hemma.
Han gillar ju inte sånt där.
Paranormal Activity blev de…..velat se den länge.
Men inte blivit.
Så nu så……men den va läskig….riktigt läskig.
Så ja….ja vet inte……kan ju rekommendera den till er som verkligen vill se något som vill se något som e otäckt & kryper på en rätt så möe & obehagligt.

 

Så nu e alla barnen i sina sängar & jag väntar på att Micke ska komma hem.
Får se va jag ska göra under tiden………………………

Ovido - Quiz & Flashcards