Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Petra Gustavson - 22 maj 2010 21:30

Vaknar & mår skit …. sovit otroligt dåligt .. kallsvettats & haft så fruktansvärt ont i magen :(

Ska ju till Jönköping & hämta skor …. Kolla mobiler & gå på bio.
Hur i H*lvete rent ut sagt ska de gå till????

Micke undrar om inte han ska åka själv ….. men ne …. Jag vill ju se filmen & har set fram emot de så länge.

 

Lyckas tillslut titta igenom telefonerna på Telenors hemsida så vi kan se vad de finns att välja på igentligen.
Till Natas stora olycka så va de inget tillräckligt häftigt & bra i den prisklass vi kan tänka oss.
Men men vi får åka in & titta ….. den mobil hon vill ha kostade inte 250 som jag trodde … utan 400 stod de på nätet.

 

Väll där så hämtar vi skorna ….. å sen e de Telenor.
De gick snabbt :D
Hade inte läst fel i alla fall …. Telefonen Nata ville ha kostade 250kr / mån dena helgen.
Ett erbjudande just denna helgen ….. så ja de va väll helt enkelt meningen :D
Så jag fick en svart & Nata en röd Sony Eriksson Satio.

 

Sen va vi på BR & tittade lite …. Blev pärlmönster :)

 

Sen körde Micke ner mig, Elin, Milia & Taran till bion …. Där han fick springa å köpa något att äta till Taran som va inne på toan & spydde …. Är så åk sjuk den lille killen…..

Men blev bra direkt efter han ätit :)

 

Filmen va fantastisk ….. underbar historia & 3D de va alldeles alldeles underbart.

Även barnen va överförtjusta & lyckliga ….. så de blev toppen.
Micke & Nata stod & väntade på oss efteråt & vi handlade lite mat & sen hem för att äta.

Väll hemma igen undrade jag hur jag lyckats genomföra dagen.
Nata tjatade om att jag skulle ta up min telefon & jag vill bara gå i ide då magen sätter igång & vrål värker & ena benet är så ont!

Efter vi tittat på sista avsnittet av jakten på Julia …. Vilket va väldigt trevligt.
Går jag ut & lägger mig på studsmattan & försöker må bättre ….. men de funkar inte :(

Emilia e så söt ….. hon gungar mig & Micke så jag ska må bättre :)

 

Men går in efter en stund & lägger mig i sängen & försöker sova …. Men lite svårt när man vaknar av kramperna hela natten ……………………………

Ovido - Quiz & Flashcards