Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Petra Gustavson - 5 maj 2010 21:00

Elin & Emilia städar för fult på övervåningen :)

Elin vill sova hos en väninna & Emilia vill ta hem en kompis & sova över med.

Men nu får dom allt vissa lite välvilja innan….så som jag tycker de ser ut uppe i deras rum & lek/vardagsrummet uppe.

Men dom e så duktiga så.

 

Annars är det en som vanligt ingen störe händelserik dag för mig.
Jag har för ovanlighetens skull ont i benen & sitter i soffan & pillar lite med datorn.
Fast jag får ju faktiskt min hemsida uppdaterad med nya bilder på Barbie…Fiona & lilla Lian :)

 

Så så mycke får jag ju inte klaga då :)

 

Micke e över & tränar lite hund med Tommy & Maggan & hämtar en skottskära.
Han har ju varit så duktig & klippt ner våra enorma rosenbuskar & nu ligger de ju grenar i hela trädgården.

 

När han kommer hem blir de lite äta & lite tv………

Ovido - Quiz & Flashcards