Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Vissa kan me :)

Av Petra Gustavson - 10 maj 2010 20:15

Elin ska till tandläkaren idag.
Kolla hennes tänder för eventuell tandställning.
De va visst spännande ….. jag har varit halvvaken med Troy i natt.
Då han inte varit så nöjd med livet.

 

Så Micke åkte in med henne & får värsta utskällningen.
Detta på grund av att hans fru Petra (jag)
Inte ville att Elin skulle bli behandlad, då tandställning.

Då jag själv haft tandställning i så otroligt många år & mådde väääldigt dåligt över de tänder jag hade.
Så skulle det ju aldrig hända.
Om mina barn behöver tandställning för att få trevliga tänder….då tycker jag dom ska ha de!
Sen måste dom ju själva va lite me på noterna :S

 

Så både Micke som vet detta & att Emilia diskuterats & antagligen kommer få tandställning.
Så kunde han inte riktigt tro detta.
Elin, som självklart va med, vid föra tandläkarbesöket fattade ingenting.
Har väll mamma aldrig sagt :S

 

Ringer & undrar vad som händer & får reda på att det står att jag är positiv till tandställning & då kan an ju fundera på va F*n tandläkaren har för problem.
Vi har tidigare tyckt att han är riktigt bra.
Men nu stod han där & pratade så varken Micke eller Elin fattade någonting då han är utländsk & inte kan språket riktigt bra :S

 

En annan spännande händelse va att jag på någe viss förde över pengar till min vän.
När jag skulle föra över från mitt konto till Micke …. Ojoj va rädd jag blev.
Som tur va… så va det min goa vän Petra.
Så hon fixade tillbaka dom lika snabbt :)

Tack tack snälla Petra !!! :)

 

Efter det fick jag en bra överenskommelse om fotoframkallningen.
Jag hade missat några saker & ville gärna framkalla dessa bilder på nytt.
Då en bakgrund inte blev bra…..så får jag en trevlig rabatt så kan jag skicka in en ny beställning :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards