Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Målat min lilla Elin....

Av Petra Gustavson - 7 maj 2010 20:45

Mår inte bra idag…har varit några taskiga dagar här nu & längtar såå väldigt  mycke efter värmen igen.
Den va ju på g ett tag….va så härligt då :)

 

Emilias lille vän som sov över & Taran sov tillsammans & Ludde & Taran sov…dom hade på transformer 2 hela natten & låg & slumrade till.
Sickna barn hehe.

 

Dom åt rostat bröd & glass till frukost de e grejer de.
Dom hade inte tid att sita stilla igår kväll, så dom han ju inte äta glass då.

 

Mor till Ludde kommer & hämtar honom rätt så tidigt….vid 10 tiden sänker sig lugnet igen.

 

Jag fortsätter mitt liv i soffan & men roligt att börja måla lite också & inte bara fördriva tiden på typ ingenting.

 

Målar av min lilla Elin & blev väldigt nöjd med bilden.


  


Tommy kommer över en sväng & hämtar Dogo.
Träffar lilla Lian som börjar växa mer å mer…de syns väll att hon har små knott i magen.

Han blev förtjust i henne :)

Men de e svårt att låta bli…hon e så go lilla miniatyr bull Lian….

 

När kvällen kommer sätter vi oss & tittar på en film jag velat se rätt länge.
De blev Blood & Chocolate, en film om en tjej som är varulv….fast en lite annorlunda sådan historia.
Men lite den vanliga kärlekshistorien…..absolut värd att se.
Men finns bättre.

 

Å klockan flyger i väg…..så nu e de dags att sova.

 

Va tvungen att leka lite me bilden på Elin :)

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards