Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Petra Gustavson - 17 januari 2010 21:00

     

 

 

Vaknade av att Micke gjorde i ordning Taran.
Han har Hockey cup idag, min lille kille.
Ganska perfekt, då han älskar det & de e hans födelsedag.

 

Känns ju lite tråkigt, jag kommer knappt hinna se honom.
Men det viktigaste är att han får en fantastisk dag.

Dom förlorade, Taran fick prova att stå i mål.
Det tyckte han inte va så roligt alls, så det kommer nog inte hända igen.
De blev några mål, hehe

 

Elin myser på Troy i soffan, de såg så mysigt ut.
Storasyster & liten Troy.

 

Jag städar hela dagen, ojoj va trött jag va när jag väll satte mig ner.

 

Uppdaterar Konståkningens hemsida med resultat från Konståknings tävlingen i Linköping.
Alla 4 flickor som tävlade placerade sig.

 

Sen kommer dom, Taran, födelsedagsbarnet, Emilia, Joel & Micke.

Så nu ska det mysas med Mickes spagetti & Köttfärssås & efter det prinsesstårta från Bernards i Jönköping.

Skulle varit Semlor med mjölk, men det fans inte någonstans.

 

Victor fick sin födelsedagspresent också, han fick hockey ben skydd, så han kan ju behöva dom.
Så det e väll bra om han får dom så fort som möjligt.

Han va glad.

 

Tar några kort på Taran, de blev några fina.
De e kul :)

 

De små kom i säng alldeles för sent, men men.
Victor & Joel spelar playstation 3 & ja dom roar sig helt klart.


Ovido - Quiz & Flashcards