Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Petra Gustavson - 26 januari 2010 19:45

Usch, ännu en dag jag inte kommit up i tid.
Ätit toast som är en av mina största laster :S

 

När jag vaknade så städade jag lite.
Har ingen ved hemma, så får sitta i sovrummet & pilla lite med datorn.

Ska skicka iväg några bilder till Claes på Lian, Natas hund som vi har på foder.

 

Tittar lite på Facebook & pillar lite med räkningar.
Skriver en del mail & Ankie undrar när vi tänkt lämna tillbaka Peggy.

Hm, ja de hade redan varit gjort, om hon inte börjat greja med anmälan till Skk & Dna-typningen behöva göras.

 

Elin har varit i Jönköping på Vi i femman grejen.
Deras klass kom ju med & hon med flera va med som hejaklack :)

 

Troy e inte riktigt som han ska idag.
Vill inte äta, bara dricka.
Så undrar om han har ont i halsen.

 

Lite känslig, men han springer omkring & up å ner i sängen osv.
Så han har hålt gång idag, hoppas han somnar i någorlunda vetig tid.

 

Tittar på Xena & ska snart blunda.
Imorgon fyller Victor år, så då ska jag up!

 

Gonatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards