Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Petra Gustavson - 16 januari 2010 21:00

Vaknar & hoppar up, så gott & få sova en morgon,

Börjar göra i ordning för resan till Linköping.
Natalie ska ju tävla i konståkning idag :)

 

Vi fixar å donar, när jag upptäcker att jag inte har laddat batterierna till videokameran.
Så jag slänger i det snabbt, efter jag letat efter laddaren.

 

Men vi kommer iväg tillslut, Emilia, Troy, nata, Micke & jag.

 

Stannar å handlar på ica kvantum.
Fick tag i ett Ps2 spel bratz till flickorna.
Finns inte så möe ”flick” spel tycker jag, eller så hittar jag dom bara inte,

Cola, mandariner & godis, så nu kan vi åka iväg….

 

Framme så börjar man ju titta på allt fint som finns som säljs.
Man blir helt salig, finns så möe fint.

 

Sen e det att sita & vänta, titta på de som åker tidigare.
Väldigt roligt & det e konstigt vad tiden går fort så e det natas tur…….

Uschan, undrar vem som e mest nervös, jag eller Natalie?

Hoppas man någon gång vänjer sig vid det här.

 

Men hon åker bra, kan bättre.
Men absolut bra.

 

Det blir en 7 placering av 16 åkare, vilket inte va så roligt.
Men de va mycke bra åkare, så jag tycker det är en  mycke bra placering.
På tisdag, så ska hon få sina inlägg & då kommer hon garanterat efter övning att få mycke finare inre & yterskär.

Då kommer det va mycke roligare för henne, det är jag jätte säker på.
Får hoppas jag inte har fel, hehe :)

 

Resan hem va lugn & vi köpte med mat hem åt.
Barnen hoppade i sång fort då dom va jätte trötta.

Så jag satt å knaprade på datorn & gick sen å la mi :)

Efter att plockat & rastat mina vovvs.

Ovido - Quiz & Flashcards