Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Petra Gustavson - 12 januari 2010 20:00

Den här dagen började väldigt dåligt, jag kom inte up ur sängen va så otroligt trött.
Micke försökte väcka mig några gånger men icke vaknade jag inte.

 

Min lille Troy väckte mig tillslut, Micke va hos läkaren då.
Köpte hem frukost.

Medan han va borta va jag ute & skulle mata min kisse.
Men fan henne inte vid liv, usch va det känns jobbigt.
Det va en av de finaste underbaraste katter jag någonsin haft.
Kommer alltid kännas jätte jobbigt.

 

Har inte gjort så mycke alls idag, valparna har sprungit omkring & bitit mig i tårna.
Dom e så goa, riktigt bussiga små troll.

Börja närma sig 8 veckor nu, jösses va tiden går fort.

 

Micke va ute & kollade brevlådan, mitt paket från CDon hade kommit, ojoj e som självaste födelsedagen när jag får beställa där.
Det va min mycke efterlängtade första box  Ghost Whisperer säsong 1.
How a meet your mother säsong 1 & några andra filmer som va billiga.
& Tarans födelsedagspresent, Transformers till PS3.
Det blir jätte bra, han fyller år nu på söndag.

 

Micke åkte iväg för att fixa Victors födelsedagspresent, han fyller inte år än, utan den 27 januari.
Men så skönt att inte vänta in i det sista, det blir Hockey utrustning.
Är ju det han verkligen behöver.

Så det blir jätte bra de me.

 

När han kom hem hade han köpt spelat Avatar.
Älskar den filmen, en av de bästa filmer jag set.

E så bort skämd.

 

Nu ska jag snart rasta mina vovvar & börja göra mi i ordning för sängen.
Tänkte att mitt nya liv efter julskinka & sötsaker i mängder ska börja………….

Ovido - Quiz & Flashcards