Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Petra Gustavson - 7 januari 2010 19:45

Städar & börjar packa för mina fyra små som ska vara hos sin farmor.
Usch vad det känns jobbigt, för första gången ska min lille Troy ska sova borta.
Utan sin mor eller far.

Måste ju göras någon gång & han e ju 22 månader men ändå, kycklingmamma.
Jobbigt jobbigt…… men bara att träna på det, någon gång vart 4 år, hehe

 

När jag & barnen viker tvätt, så hoppar min underbart fina dotter nata sönder våran säng.
Ja,, det va ju tur att hennes far kunde laga den.

 

Men det blev lite mer städat, å barnen hjälpte till så vi han det mesta vi skulle i alla fall.
Förutom att ta ner julen som jag tänkt.

 

När kvällen närmade sig så tittade jag & de fyra minsta på polarexpressen.
Dom sov sen i våran säng, mysigt men trångt.
Hade svårt att sova, så va vaken nästan hela natten.
E väll förväntningarna för i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards