Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Petra Gustavson - 20 januari 2010 19:30

Har ont i magen, måste ju ringa & berätta att jag blivit anmäld & att härstamningen på valparna måset bevisas.
Jag bad om Dna-typning & e ju super glad att jag fick det.
Men nu måste jag bytta Veterinärstid, då 10 hundar plus 2 avlidna ska testas.
Det tar ju en stund extra :/

 

Men det va helt i onödan, dom förstod & va jätte trevliga.
Känns så skönt nu när dom förstod & tog det så bra.

 

Fixade med bilder till montern i ishallen, men det tar sådan tid.
Men det blir ganska bra, synd att skrivaren jäklas så jag inte kan skriva ut dom på en gång :(

 

Annars gjorde jag något som inte riktigt är min grej.
Pratat i telefon i flera timmar.
Först Titti & sen Annika, så glad att dom finns :)

 

Jag & Joel tar några öl, Victor & Joel spelar Ps3 & jag & Micke e me lite gran.
ojoj, kl va 3 när jag å Micke gick & la oss.


Ovido - Quiz & Flashcards