Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Petra Gustavson - 18 januari 2010 21:11

Ingen rolig dag, naten har varit hemsk.
Mina värktabletter e slut så kan inte hitta någon ställning som inte gör ont :(

Inte nog me det, så börjar Troy å gråta.

 

Hämtar honom & märker att han e lite snosig i näsan & inte alls nöjd med sitt liv.
Det va en kamp, innan jag tillslut fick i han Panodil & nässpray.
Sen tog det väll en halv time innan han somnade & faktiskt sov gott.

 

Men sova i en bekväm ställning utan söte Troy e svårt utan värktabletter.
Ja det va ingen bra natt & det kändes som jag gått en brottningsmatch med en långtradare eller någe liknande.

 

Dagen har jag tillbringat i soffan, efter att jag fixat me mina små valpar.
Städat lådan, matat & gosat lite.

 

Såg en film om Snö mannen & Twin Peaks – Fire Wake Whit Me.
Är nog knepig, men älskar Twin Peaks.

Tittar lite på Facebook & villar.



Det va väll dagen idag, för mig.

 

Victor & Joel har spelat hela dagen & Natalie hade konståkning träning.
Elin hoppade den, hon e inte heller riktigt pigg.
Så något e det ju :(

 

Micke va iväg i Jönköping & hämtade ett spel till Ps3 som skiva & bok fattades i Assassin´s Creed 2.
VA inte grattis & köpte det i all hast på Coop forum A6, köper aldrig spel eller annat sånt där.
Så vi visste ju inte att man får hämta det i receptionen eller kundtjänsten.
Det va skönt med spelat hemma i alla fall & inte slängt massa pengar i sjön.

 

Nu ska jag villa lite, Troy har ätit & han e rätt gosig.
Så får passa på :)


Ovido - Quiz & Flashcards