Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Petra Gustavson - 13 januari 2010 20:10

Är vaken när barnen gör sig i ordning till skolan, e skönt.
Gillar det, men e så otroligt trött & mår inte alls bra.

 

Så lägger mig för att villa en stund till & till min stora förskräckelse så är kl. 12.30 när jag vaknar.

 

Upp & hoppa, Micke har hämtat & lastat av veden, alldeles själv.
Usch vad jag får dåligt samvete nu.

 

Vi pratar lite & plockar undan lite gran & sätter oss sen å äter frukost, hehe

Victor ringer & undrar om vi kan hämta honom i Linderås.

 

Jag ”steker” lite ved pinnar som inte e riktigt torra, så det ska bli lite mer värme.
& sen sätter jag mig & blogga.
Nu börjar jag bli klar & barnen ska snart gå å lägga sig.
Så jag ska bara ta det lugnt & titta tv & va lite på datorn.
E sugen på något gott, tröstäta lite.
Får se om Micke känner lika dant, vad som händer…………………………………

 

Hoppas jag mår bättre i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards