Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

föräldramöte konståkningen

Av Petra Gustavson - 29 januari 2010 19:45

Trött som vanligt, men kommer up efter en stund.
Micke är iväg & lämnar in bilen på volvo för att bytta bromsarna.

Jag städar lite & lekar på facebook & Farmville.
Fattar inte varför jag spelar de där spelet, men kan bara inte sluta.

 

När Micke kommer hem, e det riktigt soligt & fint ute.
Så jag börjar fixa håret på Elin & Emilia.

 

Kommer på att bankerna stänger snart & jag måste betala in pengarna för parningen av fred.

Det ska vaccineras mot svininfluensan för de under 13 igen.
Men mår inte bra & köerna ojoj, orkar inte.
Me det menar jag inte tråkigt orkar inte.
Kroppen orkar inte.

 

Vi kör hem Taran & Troy, tar sedan några bilder på Emilia på isen.
Men det blev inte många, trodde både jag & min lilla milia skulle frysa ihjäl :S

Men fick några fina.

Tog några huvudbilder på flickorna hemma, blev jätte fina :D

 

Sen va det dags för konståkningsträning, de va trevligt.
Träffa trevliga personer & prata strunt & se barnen ha kul :)

Efter det va det föräldrar möte, med huvudtränaren om saker gällande konståkningen.

Vilken otroligt dålig uppslutning av föräldrar :o

 

Meddans det va, så va barnen ute på bandyplanen på Skridsko disco :)
Men det hade väll inte varit så kul, tyvärr.

 

Handla lite till kvällen, hemmakväll & hyra film.

Ser på Mån prinsessan äter.

Pillar Farmville & sover

 

Gonatt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards