Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

spel & tv dag

Av Petra Gustavson - 19 januari 2010 19:30

Vaknar som vanligt den sista tiden alldeles för sent :S
Joel kommer ner en stund efter mi & startar up Ps3, hehe

 

Jag äter lite & ringer sen lite samtal.
Bl.a till Almi, fick en tid om 1½ vecka :)

Det ska bli så spännande å se vad dom säger om mina idéer.

Slår även en signal till arbetsförmedlingen, måste åka dit & skriva in mi så fort som möjligt.

 

Hittade även en Administrations & bokföringskurs.
Så anmälde mi te den, kostade 200kr plus moms.
E ju toppen bra att ha gjort, men ojoj va tråkigt att göra……

 

Joel har fått ett jobb erbjudande, det betyder att han skulle åka till lite roliga platser & utbilda sig.
Utomlands.
Hade varit kul om han fick det.
Men de e ju up till Arbetsförmedlingen också, dom måste betala utbildningen.

 

Joel stänger in si på Emilias rum, han ska spela in låten natalie ska åka till.
Spännande att se hur det låter sen :)

 

När Micke kommer hem, så har han funderat lite.
Att ställa up sig på konståkningstävlingar & fotografera individuella åkare, va häftigt.

Har inte set någon som gör det på någon tävling & flickorna är ju uppklädda.
Så man tycker ju att det borde fungera.
Speciellt om man lägger sig på trevliga priser.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards