Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Avatar

Av Petra Gustavson - 9 januari 2010 20:00

Resan hem igår gick jätte bra.
När jag vaknar idag, e inte så pigg, kom i säng väldigt sent igår.

Men up å hoppa, ska köra hem Natas kompis Yasse & Victor till Hockeymatchen.
Men när vi lämnar honom så ringer Joel & talar om att han kan inte spela.
För han hade visst ingen Dispans för det :S
Så jäkta hem igen för att hinna till bion innan våra bokade biljetterna släpps till försäljning.
Vi hinner precis i tid & letar sen efter parkeringsplats, det gick rätt fort.
Handlar godis & sen in på filmen, Avatar.

Den filmen va bra, lång & jag märkte inte ens det.

 

Efter det skulle vi äta pizza, men jag känner inte för det, blir en sväng in på en av mina favo affärer, hemmakväll.

& tittar runt efter filmer, hittar 4 st för 100kr, gamla uthyrda som dom vill bli av med.
Det passar mig bra.

 

Efter det lite mat till kvällen & mysa med barnen.

 

Upp till svärmor & svärfar & hämta mina 4 minstingar.
ÅÅ vad det va gott de va att krama mina små & lille Troy.
Nu ska vi hem & bara ta det lugnt & känna att allt är som vanligt igen efter en toppen helg.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards