Direktlänk till inlägg 12 november 2009

borsta, kamma & raka Vinja :)

Av Petra Gustavson - 12 november 2009 22:13

Först iväg med barnen till skolan.
Ojoj, vilket dåligt humör lilla Emilia va på idag :S
Hoppas det blir bättre.


Sen så ska Micke med Taran till Tandläkaren.
Han såg så fin ut i munen :)


Jag städar lite här & där & gör så Troy e klar så vi kan rulla ut i skogen på en långpromenad :)
Har med Mannen & Micke Alva idag oxå :)
Mannen springer omkring & e så söt, när vi plötsligt hör ett skrick :O
En stor rovfågel hade nog sicktat in sig på min pappis kille.
Men blivit avskräckt när jag kom med min vagn med ett jätte rött regnställ över, för den vände då.
Men oj så stor....


När jag kom hem va jag helst slut, åt lite & villade 2 timmar.
Försökte även tina up mig, ojoj va jag fryser :( men de går sisådär.
Efteråt städar jag iordning valplådan till Peggy, så hon kan få det extra mysig & fint :)


Börjar fixa med Vinja som ska säljas.
Tråkigt, men det är papillon som det ska va & det är ändå lite mer jobb me kinese päls.
Så borstar, kammar & rakar henne.
Min rakapparat e ju så dålig, trodde jag skulle få låna en kompis i helgen som va.
Men si så blev det inte :(
Men så fin hon börjar bli nu, klockan börjar bli mycke.
Så får fortsätta med det i morgon.

Ska läsa ur Vargbröder för Elin, Emilia & Taran, innan dom somnar.
Har länge själv velat läsa den, men kan vara mysigt att göra det ihop :)

Läste första kapitlet & barna gillade det, men va väldigt sorgligt.


Updaterar konståkningens hemsida lite & skriver lite här :)
Nu ska jag sova, får se om jag lägger Troysen hos mig en stund & gosar på.
Men risken är att han inte kommer ligga still :(


Godnatt.......

 
 
Anna

Anna

19 november 2009 15:20

Hej! ramlade in på din hemsida via "den stora annonssidan", måste bara säga att Vinja ser jätte fin ut. Var skoj att få se vuxenbilder på ett kullsyskon till min "Hilda" :)

http://crested.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards