Alla inlägg den 2 november 2009

Av Petra Gustavson - 2 november 2009 21:45

Ingen rolig morgon, så onte i magen.
Men sånt vi tjejer får ta :S

Tar det rätt lugnt i soffan, fixar med papper osv.
Så otroligt tråkigt, fixar biljeter till Tre Kronor - Tjeckien åt Micke & Victor.

Vid 17.30 får vi åka inåt Tranås, måste ju ha hundmat.
Sen up till bredstop & ishallen, lämnar Victor där då han har träning.
Perfekt ju, vi har ju årsmöte med Konståkningen samtidigt så det blir ju smidigt.

Men medans vi väntar på att det ska börja, åker vi & hämtar biljeterna till Hockeyn som e på Torsdag & mina Riverdance biljetter :D
Jag ska på Riverdans i Januari, hohoho, så underbart.

Mötet börjar & det va intressant & roligt, men va inte många med, trodde det skulle vara fler.
Får koderna till hemsidan efteråt, så nu är man webmaster för Tranås konståkningsklubb :)
Hoppas jag fixar det bra nu oxå :)

Väll hemma sen blir det en go pizza, det smakade gott.
Men usch nu e det dags att dra ner på sånt där igen.

Nepp, nu ska jag ta ut mina små vovvs & sova.

Ovido - Quiz & Flashcards