Alla inlägg den 11 november 2009

Av Petra Gustavson - 11 november 2009 22:00

Idag har jag lite mindre ont i magen, de e jätte skönt.
Så när jag vaknat till liv, barnen e i skolan.
Så går jag & micke Degla rundan som vi kallar det.
Med Troy i vagnen i teräng"körning" blir bra motion när man inte har någon kondition.
Hade liten mannen med, fKiwi & peggy fick vara hemma.


Väll hemma va det äta lite, sen städa köket.

Micke hämtar Victor & Nathalie, handlar lite & sen kommer han hem igen.
Köket börjar bli riktigt fint, försöka hålla det så nu oxå.....
Micke åker snart vidare för att hämta hem liten Taran som varit hemma hos sin klass kompis Linus i Gränna.
Hade tur där, är ca 3 mil till Gränna.
Men dom skulle åt vårt håll i något ärende, så vi behövde inte åka mer än halva :)


Väll hem igen så tittar vi på Tv lite, jag har lyckats få lite ordning på vardagsrumet oxå.
Men nu måste jag ta det lite lugnt.

Hjälper Elin med mate läxan & pratar lite med henne & Natha.
Sen vid nio tiden hoppar jag i säng, försöka somna i tid för en gångs skull.


& det lyckas jag med, men så bra kunde det ju inte få va :(
För mina små vovvs, börjar ju skälla som små idioter när Micke & Victor kommer hem från träningen ca 23 tiden :S
Antagligen då dom tränade på att slå slagskott me Hockeyklubbor ute, innan dom kommer in :(

Vovvarna väcker ju Troy som börjar gråtta.

Som tur e somnar han om ganska snabbt igen, men inte jag.
Känns som jag va vacken halva natten sen......

Ovido - Quiz & Flashcards