Alla inlägg den 3 november 2009

Av Petra Gustavson - 3 november 2009 21:15

Ville inte alls gå up i morse, har såå ont i magen.
Denna underbara kvinliga månadsgissel.
Jaja, ingen som är intresserad av det, hehe

Idag är det ca 3 veckor kvar tills jag ska få lite pappis valpar.
Bara allt går bra nu.
Ska bli så spännande, måte bli lite flickor oxå.
Så jag får behålla några egen uppföda nu :)

Men det är bara att vänta & se.

Siter & jobbar på Mickes hemsida & försöker få lite ordning på alla brev jag ska få iväg till alla.
Det går inte fort inte.

Emilia ska till tandläkaren så hämtar henne i skolan.
Medans dom springer in dit, går jag & hämtar mitt högkostnadsskydd som jag kommit up i nu.
Emilia fick nya tider, inte klokt va hon har strul med sin lilla mun & det mesta är pga av sin föra tandläkare som tydligen inte visste vad hon höll på med :S

Sen iväg till läkaren med mig i Eksjö, men det besöket kunde ju kvittat.
Han tyckte & tänkte, i 7 minuter va jag där & inte en gång undrade han varför jag va där igentligen.
Har aldrig blivit så dissad i en sån situation, ska vända mig till Ryhov & hoppas på bättre lycka där.

Väll hemma igen så sätter jag mig & letar lite på internet om mitt dilema.
& ser att det inte har gått riktigt till alls.
Så bör få bättre respons nästa gång, även nu när jag vet lite mer vad som är vanligt & inte gällande det här.

Gosar med min lilla kiwi i soffan, min undrbara lilla tjej.
Hon e så tjock, får nog dra ner lite på maten där :)

Åt lite häggendas, tittade på tv som vanligt lägger jag mig för sent.
Måste få ordning på det.

Sov gott alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards