Alla inlägg den 4 november 2009

Av Petra Gustavson - 4 november 2009 21:33

Kommer inte up idag heller pga magvärken.
Måste få hjälp me det där :(


Min sjukgymnast ringde & pratade lite, ska peppa mig osv.
Hoppar up sen & fixar med Mickes hemsida, idag börjar det likna något & den är faktiskt nästan klar.
Sen blir en hemsida ju aldrig klar, är ju alltid nytt som ska läggas ut.
Hm, ja sen ahr jag ju min egen här jag måste fixa ju.
SNART, innan de små valparna kommer.
Bort me mina fina katter & kineser & ut med mina fina pappisar :)


Mickes sida fins ju länkad på min hemsida, men annars är det ju
www.kennelexpand.com


Spelar ett kockspel med mina små, elin, emilia & Taran.
Dom behöver lite mer träning på det där.
Dåligt att ge Elin & Emilia data körkort & så kan dom inte klockan bättre än så :S
Men det är mysig att umgås med dom :)


Siter lite på Facebook & ser på Msn att en vän jag inte längre har så mycke kontakt med ska få sin tredje nu i mars.
Ska bli en liten pojk.
Är roligt för dom, tråkigt att det är som de är, men, men


Ska äta något litet & sova snart, bara lite tv & ut en sväng med mina vovvs :)

Ovido - Quiz & Flashcards