Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Liten valp flyttat....

Av Petra Gustavson - 16 april 2010 13:15

Vilken jäktig dag.....men de blev ju bra till slut :)

 

Först up & städa lite...jösses va det ser ut här hemma.
Efter det & Micke kommit hem från läkaren så är det in till vetrinären.
De gick bra...lite blåst i ögonen hade han fått, va ju synd.
Annars tror jag allt att enna vetrinären hade lite svårt att släppa honom :)
Hon lovordade hans mentalitet & hur söt han va hela tiden.
& han e väldigt trevlig, orädd & nyfiken på livet :D

 

Efter det handlade vi lite till helgen.
Va inne på ålhens & köpte lite färglat smink.
Ser framför mig hur jag kladar ner mina små tjejer & tar coola bilder på dom.
Å va jag längtar......

 

Hem & ficar lite till, äter & sen kommer valp intresserade.
Vi pratade en stund & vissade mina vovvar.
Men jösses vart har Kiwis hjärna tagit vägen????
Men hon ska ju löpa...så hoppas hjärncellerna trillar på plats snart igen..för den hund jag tog ut, hm, ja hon va verkligen inte rolig :S

 

Så liten hund flyttar & ja det känns bra...men ändå lite tomt.

Fixar lite med konståknings bilderna....måste ju få iväg dom på framkallning.
Så dom som beställt får sina bilder någon gång :o

 

Sen ut en sväng & tränar sitt & ligg med Mannen (pappishanen min)
Jösses va roligt...han va med på noterna direkt :)

Även inkallningen gick super...precis som igår.

 

Men han va väldigt observant på Kiwi...så undra som sagt om det inte e någe på gång.

 

Elin försökte träna Kiwi...men vi får nog vänta lite.
Elin blev väll lite besviken...men hon e knappt kontaktbar, hehe

 

Emilia är & sover över hos en kompis...spännande att se om vi måste hämta henne eller inte.
Hon ringde några gånger, men sov faktiskt över.

 

Vi andra tittade tillsammans på Vampier Diary...mm älskar den serien.
Har en svaghet för vampyrer...ojoj.

 

Nu ska jag hoppa i säng & gosa med troy lite :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards