Alla inlägg den 22 april 2010

Av Petra Gustavson - 22 april 2010 19:00

  

 

Upp å hoppa...solen synes & vi tar en runda som blev bra möe längre än den vi tänkt :)
Men de e ju ändå bara posetivt.

 

Efter det blir de up i duschen, lite plock i hemmet så de ser lite trevligt ut.

Sen kommer Taran hem.
Stylar honom lite...springer ut i skogen jämte huset & fotar så snabbt vi kan.....SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kalt :o

 

Sen in & titta på bilderna....blev inte riktigt nöjd..så målar om & fotar lite till :)

Blir lite sisådär....kan bättre & ska göra bättre!

 

Sen börjar hockeyn.
Jag hinner titta så pass...så när jag åker står det 1-0 till djurgården :S

Lyssnar lite på mötet & blir som vanligt väldigt faschinerade över hur en del människor är :)

 

Väll hemma igen står det 3-0 till Djurgården :O

Va händer???
Men de slutar som tur e som de ska...med sudden & 3-4 HV :D

 

Målat naglarna för första gången på jag vet inte hur många år....de blev bra.
Ska se om jag kan få tag i en annan färg...en färg som jag faktiskt tycker om i morgon :)
& måla om dom...va ju riktigt kul :)

 

Gick & la mig aldeles för sent...tittade på True Blood innanjag hamnade i sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards