Alla inlägg den 25 april 2010

Av Petra Gustavson - 25 april 2010 20:45

  


Vaknar redan vid 9 tiden idag….en söndag & e pigg & glad :)

Så härligt.



Up & fixa frukost & äta.
Sen klä på Troy & ut i skogen :)

Så vackert väder…så otroligt varmt å gott.

Vi vandrar en bra bit….Jag, Micke, Elin, Milia, Taran & Lille Troysen.
Vi hittade en nu väg att gå….riktigt mysigt.



Troy ska kramas hela tiden…speciellt Storebror Taran.
Sen när vi är inne i skogen & han ser ALLA kottar överallt & försöker plocka alla & bära dom.
Vilket va ett omöjligt projekt…men oj va söt han va när han kämpade :)

Hittade en ”klippa” som blir perfekt att fota barnen på & Gida :)

 

Vi plockade massa blommor som vi pressar & hoppas bli fina så vi kan göra vackra kort mm sen :)

 

Väll hemma så diskar jag up lite värmer bullar & sen fikar vi ute i solen :)

Lian ligger å tuggar ben hos oss & jag tittar på hennes tutts…..dom e väldigt rosa.
Så hoppas det är vad det brukar betyda…..en dräktighet……. :)

 

Tagit bilder på Nata på studsmattan…se om det blev några roliga…tror det.

 

Micke kör iväg Nata till Gripenberg, dom ska samlas där för att sen åka & spela fotboll mot Gränna.

 

Jag, Elin & Milia styckar grönsaker till Mickes, Troys & min fisk soppa :)
Så trevligt att få hjälp & sällskap.

Förutom Milias tjat om att köra traktorn :/

 

Efter styckningen går jag in & fixar lite i köket….kockar frikadeller till barnens kålsoppa i morgon.

Micke fixar gojjs & vi äter.
Sen skriver jag ett brev till Sara & sen lägger vi de mindre.
Efter det blev det en runda i skogen :)

Va så roligt att se Troy…han satt & ropade på Mannen (pappis hanen)

& varje gång Mannen närmade sig, jollrade han så gulligt, hehe.

 

Hemma igen fixar jag grött till Troy & lägger honom.
Sen lite tv & farmville……sen sängen :)




Ovido - Quiz & Flashcards