Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

soffan :o

Av Petra Gustavson - 3 februari 2010 20:00

Lilla Glensa flyttade idag, känns jätte bra, trevliga människor.
Så det kommer säkerligen bli jätte bra :)

 

Jag & Micke slöade i soffan nästan hela dagen.
Tittade färdigt på män som hatar kvinnor, sen Blade 3.
Jag fixade lite med datorn, undra vart tiden tog vägen igentligen.

 

Det gick fort, Micke åkte iväg för att handla lite.
Pratat med vårdcentralen & dom tyckte vi skulle ge Elin av svällande nässpray i 5 dagar.
Har det inte slutat göra ont, ja då måste vi komma in med henne.
Så dom kan titta på hennes öron.

 

Jag plockar i ordning lite & sätter mi sen & hjälper mina barn med deras läxar.
Det va riktigt mysigt.

 

Ringde & hörde om killen som va intresserad av Tindra skulle ha henne eller inte.
E bra att veta, då vi har en hel del planer framöver & inte kommer hinna vara hemma så mycke.

Han talar då trevligt om att de va lite dyrt.
5000kr ska vi ha.
Men det som va mest otroligt, de va att vi skrivit fel, så det stod 4000kr.

& han ansåg att vi har ju bara hämtat henne, så bensin & foderkostnader det kan vara ok att betala :S

Hm, undrar hur man är funtad då?

Varför komma hit & ta tid, när han inte är seriös?

Bara tillägga att Dogo ligger på 13000 normal,

 

Sen kommer Min gubbe hem med lite gott.
& vi tittar på det okända, rätt intressant.

Troy e ju så van vid att somna hos mi i sängen, men han måste ju lära si.
Men gör ont i hjärtat när han skriker som han gör.

 

Efter några turer, så ställer jag mig & nynnar lite & klappar honom på kinden.
Han somnade så gulligt, me ett så mysigt leende på läpparna.

 

E vaken en stund till innan sängen skriker på mi…………………………….

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards