Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Petra Gustavson - 5 februari 2010 20:00

Mår inte bra, kallsvettas å e så trött :S

Så som så många av mina senaste dagar…….

Tittade på tsarfamiljen, väldigt intressant.
Undra om det har med åldern att göra, börjar tycka det är intressant med historia, m.m

 

Elin & Emilia kommer inte hem idag.
Ska vidare till sina vänner & sova över.

Taran kommer hem & blir så glad när han får spela Transformers på Ps3

Natalie har konståknings träning & glömt de ena & de andra som vanligt.
Så upp till henne innan istiden börjar blir det ju då.

 

Men telefonen ringer & jag har en jätte lessen milia i andra änden av tråden.
Hon har separations ångest min lilla tjej.
Så lessen, vill komma hem.
Så vi får åka å hämta henne, hon följer med & tränar.
Tyvärr va det ingen Mia där idag heller :(

 

När dom kommer hem äter vi något så ovanligt som toast.
& tittar lite på tv.
Jag å Micke börjar titta på varg pakten, men e trött & måste sova.

 

Natalie skulle ju tävla i morgon, men såret på hälen gör att det inte går.

Tråkigt, men skönt.
Då jag ju inte mår så bra än.

Ovido - Quiz & Flashcards