Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Petra Gustavson - 9 februari 2010 20:00

Upp & hoppar, uppe me tuppen idag igen :)

Känns så bra, är fortfarande trött.
Men mår möe bättre.
Nu ska jag dammsuga, ojoj vet inte vilken ände jag ska börja i.
Måste fixa i tvättstugan så min nya tvättmaskin kan komma på plats.

 

Så dammsuger, plockar i ordning, dammsuger :)

 

Hinner me 2 tvätt maskiner innan klockan börjar bli möe.

 

Sen ringer det från stället där Dna-typningen görs :)

Den är klar & ja precis som jag ju visste.
Så stämmer uppgifterna jag get.
Skönt att jag inte behöver betala det här kalaset, men nu har jag på papper.
Bevis att jag inte fifflat med något & är seriös uppfödare, oavsett vad Ankie sa.

Längtar tills stamtavlorna osv kommer nu.
Så allt blir fixat & klart.

 

Har lagt lite kläder vid elden som är fläkiga eller söndriga.
Joel får tag i en stickad tröja, å ja den historien kan man nog inte återge rätt.
Han va så lycklig när han vid rätt tid stoppade in den i kaminen & sen satt å tittade när den brann, hehe

 

Victor spelar cod, Joel Avatar.
Jag å Micke tittat på Skotten i Knutby.

Ovido - Quiz & Flashcards