Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Besikta bilen

Av Petra Gustavson - 1 februari 2010 20:00

Besikta bilen, Micke va uppe & fick iväg barnen till skolan.
Fixar te mi lite så jag kan köra in bilen.
Ska se om det går bättre när jag gör det.
Man har ju hört det några gånger, bilar som går igenom bättre när det är en tjej som ”besiktar”

 

Hm, de gjorde det också :)

Den gick inte igenom helt, men de va helt klart mindre fel & dom tittade inte alls så noggrant & bankade så febrilt som dom brukar under osv.

Men dessa j*vla spindelleder, varenda gång varenda år :S

 

Skönt när det är över, men hoppas inte det ska kosta för möe att fixa det som fixas skall.

 

Hem & äter lite macka, Victor e hemma & Elin, men Elin vill inte äta.
Måste försöka få i henne lite mer näring :(

Hon har ont i sina öron, måste ringa läkare & höra va man kan göra.

 

Sen bär det iväg för Micke, han ska hämta Joel, åka vidare & lämna pappis Peggy hos sin ägare Ankie.

Sen vidare mot konserten Joel fick i julklapp, Wolf Mother något på Bernts i Stockholm.

 

Jag & Victor tittar på en skräckis framåt kvällen när de mindre gått & lagt sig.
Började med Daark Floor, verkade inte jätte rolig.
Så bytte den efter 20 minuter till Ghotika.
Får ta Dark Floor själv någon dag :)
Ghotika har jag set, den e möe bra tycker jag.
Men kom inte ihåg så mycke, märks att hjärnan inte fungerar så bra som den har gjort.
Lite skrämmande faktiskt :)

 

Tindra ligger & gossar hos mig, hon e verkligen en mysig vovve.
Hoppas hon kommer till ett bra hem.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards