Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Amstaffspecialen :)

Av Petra Gustavson - 21 juli 2009 18:15

Sitter här & väntar på att min snuva ska gå över.

Är så trött, fick 4 små söta kines bebbs igår, fyra små pojkar, jättekul.

 

Amstaffspecialen va i helgen, en god vän va där, hade med många av valparna i sin kull.

Det gick jättebra. Så roligt

 

Det gör det extra roligt att det va våran tänkta kombination.

Men eftersom vi valde att sluta med amstaffuppfödning.

Så tyckte vi att det va så roligt att Petra me familj istället startade sin uppfödning med den kombinationen.

 

Då det va jag & Micke som parade mor & far här hemma i vårat kök i Råsa.

Så de små grynen blev ”till” hemma i vårat kök.

 

Sen måste jag ju skryta om min man som e så duktig på genetik, som va den som tänkte ut den kombinationen & trodde den kombinationen skulle bli bra.

 

Så känns de som de små liven i den kullen är lite ”våra” & det är extra kul att följa dom.

Så här med facit i hand :D

 

Stort grattis till våra underbara vänner, Petra & Tomas.

 
 
susanne

susanne

21 juli 2009 20:11

Hejsan!

Tack för hälsningen i min GB. Kan fårstå att ni saknar amstffen! Grattis till dina små kineser:-)

mvh susanne

http://www.kennel-firewoods.se

 
Petra

Petra

21 juli 2009 20:52

Hej. Ja kombinationen blev skit bra. Inget snack om den saken!!

Vi hoppas på fortsatta framgånger för våra fina bebisar. Ha de bra så höres vi om ett tag.

http://kennelzablimaz.com

 
Alex

Alex

25 juli 2009 18:42

Heej!
Kul att hitta till din blogg. Grattis till valparna! Hoppas mor o bebbar mår bra.
Ha det bra
Kram Alex

http://www.amstaff-lexxi.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards