Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Petra Gustavson - 14 juli 2009 16:17

Elin & Micke ska till optikern idag.

Men först blir det en resa till Jönköping.


Tittar runt, bla på objektiv, mp4 storebror, som inte fans i den färg jag ville ha inne  Jösses jag kan springa runt där hur länge som helst.


Det blev en fotobok & lite filmer, sen bar det iväg mot pizzerian nere på stan, me Mickes favo kött.

De va gott i gott gott de.


Sen va det till optikern, Elin hade samma fel, så det va ju bra att det inte blivit värre, men roligt om det blivit bättre :/

Men hon valde 2 jättefina bågar för 1000kr tillsammans, ja det kan ju inte bli annat än kul. 

Micke hade inge synfel :o


Men jag som redan beställt mina 2 par, hittade ett par till.

Som va sååå snygga, habegär.

Men kostar också.

Efter det va det till media markt igen, & ett zoom objektiv :D

VA fina kort jag ska ta nu med det, bara det blir lite finare väder.


Hemma sen, jösses va trött & ont jag hade. 

De va äta & mysa lite, innan det va sova dags.

Ovido - Quiz & Flashcards