Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Petra Gustavson - 16 juli 2009 16:28

Vaknade ganska sent, va så trött.


Micke va iväg & hämtade Cement & hundmat.

Jag rev va det nu va dom fixat up på vägen vid kaminen.

Sen målade jag halva rummet en gång uppe.  

Städade kök & vardagsrum, jösses vad jag dammat ner hela huset när jag tog bort grejset på vägen.  


Det tog sin tid, såg en film med Micke & Natha, ond Aning.

Den va bra, de tyckte dock inte Micke :o  

Sen skulle jag sova, har aldrig haft problem så med det.

Men det kliade & ömade så obehagligt i benen & höfterna.

Kändes som jag ville riva sönder dom.

Va ju så trött Satte mig up vi 3 tiden & läste, sen gick jag ut & målade ”spaljen” i vardagsrummet.Klockan 7.10 gick jag & la mig igen & då somnade jag faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards