Direktlänk till inlägg 5 juli 2008

mord

Av Petra Gustavson - 5 juli 2008 01:02

Hejsan, idag har det hänt rätt mycke :)

Dagen började med sen frukost & tv tittande.

Sen ryckte vi up oss, medans Sara & Putte va iväg & letade efter en badstrand inne i skogen, spelade vi kubb.

Gick vilt till väga, men va ändå riktigt kul.


Efter att alla lugnat ner sig & Sara & Putte kommit hem, utan att hitta det dom letade efter, åkte vi alla & badade.

Vid sjön fångade Sara & Taran varsin mini fisk.

Sorgligt nog dog dom, va nog för små.

För att klara av chocken :(

Precis när vi skulle åka hem, blev jag biten av en brons mitt i pannan.

Väll hemma, börjar pannan svullna up någe fruktansvärt.

Några timar senare, börjar svullnaden dra sig ner över & under ögonen & det känns som jag fått en riktig smäll.

Det kliar någe fruktansvärt, men när jag kliar gör det ont & huden känns helt bortdomnad.

Ja så kan det gå av en insekt :)


På vägen hem skulle Emilia & Taran hålla andan.

Emillia kläcker en sån go komentar.

- Men Taran, du andas ju genom öronen.

hehe, ja va säger man.


Kvällen slutade med en familje kväll med spel, hm & som bra föräldrar blev det en kväll med Tekken 5 spel :/


Blev en bra dag med familjen, dock lite storm bland de väldigt tävlingsinriktade.


Gonatt :D

 
 
♥dittanodattan♥

♥dittanodattan♥

7 juli 2008 08:42

Va skullen den i pannan och göra? Jag hatar dessa äckliga flygfä, vi kallar dom blinningar här i från mina trakter. Dom ger sig inte dom ska bara sticka när dom hittat en.
Hoppas att du mår bättre?

Kram

http://dittanodattan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards