Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Petra Gustavson - 2 juli 2008 22:00

Mår inte jätte bra idag.

Gick up runt 7.30 men hamnar i soffan efter frukost & ligger & villar fram till 12 tiden.

Kunde inte riktigt få ro, men det va skönt igallefall.

Piggnade till lite gran & fick för mig att faktiskt hjälpa till att få up nätet som jag haft på marken i min kaningård.

Gräset har ju växt så möe att nätet satt ju fast som bara den.

Fick tag i en kniv & skärde den det, gick faktiskt bra.

Ganska snabbt oxå, men när jag va färdig så trodde jag att jag skulle spy eller svimma.

Vilken ordning kunde jag inte bestämma mig.

Vila i soffan & gick ut & börja dra den nättet.

Micke kommer efter att hämtat Emilia på dagkollot.

Han in & sätta mig framför datorn & Micke trodde jag suttit där sen han åkte, fick sig en glad överaskning när han såg att nätet nästan va borta.

Han va inte så glad i hur bra det satt fast, hehe.


Min millia, hon är så söt.

Har fått en lite förälskelse i en av ledarna på kollot.

Han är 16 år, min lilla millia är bara 8 & förklarar för mig.

- att ihop kan dom ju inte bli.

Så söt :)


Tagit lite bilder idag med kameran jag fick av min man, lite "vackra" bilder som jag tycker då.

Blommor & natur osv.


Sov gott alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards