Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Petra Gustavson - 4 juli 2008 23:28

Var vaken vid 7 tiden, up & hoppade.

Fixade iordning Emilia, sista dagen på dagkollot i hätte.

Dom ska ha utkläddnings grej, mm.

Vi klädde ut lilla milia till en älva, jag tycker hon va så otroligt fin :)



Efter hon & Micke åkt, gick jag & la mig igen.

Tänkte att jag kunde passa på att villa en stund meddans Micke lämna & handlade.

Eftersom min bebbs slummrade så gott, kl va 8.30 cirka.

11.30 vaknade jag, oj jösses.

Då sov Troy fortfarande.



Up & hoppa, åt lite frukost (igen) & börja städda.

Fixa med datorn, då internet strulade, men får ordning på det :)



Natha frågade om hon fick baka bullar & det har jag inget emot.

Men nu när jag sitter här i natten, funderar jag på hur jag kunde vara så dum & ätta så möe bulldeg :(

Känner hur det jässe i hella magen, ååå gör så ont.



Micke kom hem med en hjärt kaka & en supergo räkmacka :)

Tack älsklingen min.



Barnen ville sova ute på studsmattan, men det började regna ordentligt.

Så dom la sig utanför dörren, utan på altanen.

Spännande & se hur många som ligger kvar där i mörkret, när jag går & lägger mig.

& hur många som sover där hella natten.



Sara kommer hem idag :)

Hon & Putte, dom fick vandra ca 7km med packning i 26 graders värme.

Då de kommunala busschafförerna strejkar.

Micke är iväg & hämtar dom, hamnade på fest direkt när dom kom hem.



Nu ska jag bara slappa lite, ha det gott vänner :)

Ovido - Quiz & Flashcards