Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Konståknings avlutning & öppet hus adelövs skola...

Av Petra Gustavson - 20 mars 2010 12:45

Först up & hoppa…göra iordning sig till öppet hus i adelövs friskola.
Elin ska prata engelska & servera Te.
Emilia ska prata engelska…men ha ett zoo om djur.
Hennes djur va snöleoparden :)     fint djur!

 

Taran va med & lagade maten ute…så söta va dom.

 

De va trevligt…men skönt när de va över….mm

 

Hem & slänga i sig mat & göra matsäck.
Vidare mot ishallen & konståknings avslutningen.
Jag ska ta bilder & Micke Filma…..eller så va tanken.
Men Micke fick fixa musiken istället.
Han & jag har ju varit med & skött musiken på träningarna…så ja vi hade ju en del hum om var, när & hur.
Så Kide filmade istället & Micke skötte stereon.

 

Va folk det kom, de va roligt att se.
Elin & Emilia hade ett eget program som dom gjort & Nata va med lydia, lisa & Lina.
Förutom de program Mia tränaren fixat, där Nata & Amanda fick huvudrollerna då dom bjuder så på sig själva :)

 

Nata åkte även sit tävlings program.

 

Efter det va de hem & ta det lugnt.
Nu e man trött.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards