Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Petra Gustavson - 25 mars 2010 12:45

Vaknar, mår inte alls bra :(

Ligger i sängen & påminner barnen om vad dom ska göra innan dom är klara till skolan, typ borsta tänderna, äta färdigt, borsta håret, strumpor, de ju ändå vinter, hehe.


Micke kör de små till skolan & sen hem, väcker Victor & Micke kör honom & hans böcker, typ hella hans skåp till skolan, då han har sovmorgon.


Somnar om när dom åkt, kallsvettas & ont i rygg & mage :(

 

Men vaknar av att Troys säng behöver städas, hm.. efter det somnar jag igen &
Vaknar inte fören 13 tiden, så kall & svettig :(


Micke ska iväg & fixa bilen, så det blir en ganska ensam dag.
Med barnen, Elin, Emilia & Taran leker skola idag igen :)

Taran har hittat böckerna om pojken han är döpt ”efter”

Från Disneys film Taran & den magiska kitteln.
Men böckerna är ju lite svåra för en pojk i hans ålder, men så kul att han har fått intresse att läsa :)


Jag pillar på farmvill & Facbook, diskuterar Skk, lite gran på Facbook.
Då dom inte ens har ringt idag, vad är det för ett sätt?
Hon ringer hem till mig & är så otroligt otrevlig, ska höra med sin chef idag hur dom ska göra.
Men ringer inte ens upp & berättar vad som sagts :S

Men det är ju så SKK fungerar :S


Tittar på Doktor House, tycker om den serien.
Spelar in Vampier Daire, har ju inte sett föra veckans än.
Myst med min lille Troy som suttit i knäet & bara varit gosig & pussvänlig :)


Victor mår fortfarande inte riktigt bra, har sovit sen han kom hem från skolan & kom ner vid tio tiden för att äta.
Måste ringa vårdcentralen i morgon & höra om dom kan kolla up honom ordentligt i alla fall :(


Sen måste jag ringa hans ena lärare & mentor, Annette.
Hon verkar ju ha problem, Victor varit sjuk i 3 veckor & tycker han ska klara ett prov direkt när han kommit tillbaka.
Varför sa hon inget om vad han skulle göra när jag möte henne innan lovet för att hämta böckerna så Victor skulle försöka komma ikapp :o
Kunde hon väll gett mig en lapp, eller sagt något han kunde tänka på att göra!

Såg idag att Petra, min vän fått en liten bebbs :)
Igår kväll, så mysigt.
Stort grattis :D

Ovido - Quiz & Flashcards