Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Petra Gustavson - 12 augusti 2009 20:26

60.520 poäng fick jag idag, då va det inte med bonus.



Joel kommer hem.



Här händer det inte så möe, jag ska uppdatera min hemsida me lite nyare bilder nu när bebbsarna har öppnat ögonen.


Det tog i stort hela dagen, men Anna & Niklas va ju här också.
Fast jag fixade bilder under tiden, så det gjorde inte att det tog längre tid utan mer min hjärna som inte kan fokusera som den ska.


Det va trevligt att ha Anna & Niklas här, gjorde inget utan bara fikade & pratade lite.
Vi får väll se, men pratade lite löst om att grilla & ha det lite trevligt på Lördag.


Jag fick tillslut hemsidan klar, vi ska äta gott & titta på en film.


Vi äldre har redan tittat på - Hur man blir av med en kille på 10 dagar.
Förutom Micke, så vi ansåg att det va dags för det.
Va väldigt kul, en film som absolut va lika rolig andra gången som första.

Ovido - Quiz & Flashcards