Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Petra Gustavson - 9 augusti 2009 17:24

Ojoj, va trött jag e.


Men upp & hoppa & fixa in oss i bilen & ner till Halmstad.
Vilken tid det tog, hade kärra bak på bilen för att få med barnvagn & sen nathas stora väska.
Men även de små har ju med sig en del som ska hem.

Väll nere så blev det lite panik, natha skulle på isen & vi hittar inte till skolan hon bor på.
Sakerna måste vara ute senast 12.00 & jösses, men som tur va så ordnade det sig.


Sen va vi hos svärmor & svärfar en stund, fikade lite.
Iväg till nathas sista träning & tittade, & tog lite bilder.
Hoppas jag fångade några på henne, som blir bra.


Hon värkar väldigt trött & det är ju inte konstigt alls.


Efter det va det grillad kyckling & potatis gratäng, mm underbart gott.
Tack för en underbar dag & måltid, svärföräldrar.


En sväng ner till badet & barna plaskade runt, så otroligt roligt att se lille troy i vattnet.
Han har ingen respekt alls, springer rätt ut & trillar han under ytan.
Så får man fiska up honom & han ler & fortsätter med sitt galna springande
Han är inte klok, den lille underbara.


Victor som va hemma själv, hade stekt hamburgare & bränt sig själv.
När vi kom hem & såg det, va det inte så farligt.
Självklart inte bra, men om han smörjer & inte pillar på det.
Så ska det nog läka bra.


Efter det va det iväg till Pappa & Annette.
Lite grillad korv, underbar plommonkräm & fika å efter det godis, hehe.
Ja man gick inte därifrån hungrig inte.
Mycket gott kräm, måste börja göra kräm själv, den man köper är ju så onyttig den kan bli.
Å det är ju såå gott.


Efter det så va det dags att åka hem, men så trötta vi va.
In med allt & alla & iväg, Troy va inte alls nöjd på vägen hem.
Övertrött, antar jag, han har ju inte sovit på nästan 16 timmar.
Lite jobbigt att han har så svårt att sova någon annan stans än i sängen.
Men sätter mig jämte honom & håller handen, då somnar han gott, min lille snyffel.


Väll hemma va jag så trött så jag inte visst vilken ordning jag skulle ordna det som behövdes göra innan jag kunde lägga mig ner & sluta mina ögon.
Men jösses va skönt de va, när jag väll fick göra det.

Ovido - Quiz & Flashcards