Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Petra Gustavson - 12 juni 2011 21:45

Upp tidigt & göra sig iordning.
Blev sent igår, men klänningen är klar & både jag & Nata är nöjda med den :)
Känns som självförtroendet behövde de, nu längtar jag till jag kan & hinner börja sy.
Å de e jätte bra :)


Jag följer med in till kyrkan när Nata ska in, dom ska ju samlas någon time tidigare & gå ignom "programet" igen.

Jag ville va i tid så jag kunde få bra plats, så jag kan filma & ta lite kort på tjejen min :)

Det va roligt å titta på medans dom övade, så duktiga allihopa.
Natalie sjöng solo, trots att hon hade ont i halsen va det jätte fint :) 


Efteråt så åt vi lite mat som Micke gjort med hjälp av barnen :)
& efter det äppel & bärpaj som Natalie bakat, super gott.


Det va väldigt trevligt.


När alla åkt hem så va man fruktansvärt trött!
Det har varit en helg med mycke & får se hur jag kommer må i morgon.
Men de va det värt :) 


Ovido - Quiz & Flashcards