Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

mina flickor börjar bli stora.

Av Petra Gustavson - 25 juni 2008 19:53

Ennu en ny dag, idag åkte Christer hem, så nu är hela familjen själv igen.

Det har varit en energisk & spännande vecka.

Fick en chocklad"låda", så gott som tack för hjälpen.

Har surfat runt & tittat på böcker, finns så många som man skulle vilja läsa.

Natha har varit inne i stan (tranås) & shopat loss, jag fick två böcker av henne, hon e så söt.

Hon hittade inget till far sin, så hon köpte naturgodis.

Hon hade köpt ansiktsmask, så hon & Elin testade det.

Börjar dom bli stora då? hehe, ja så söta dom va.

Emilia ska sova över hos Julia, åkte dit direkt efter simmskolan.

Ska titta på en film ikväll & äta kycklingrulle, de e så gott.

Sen ska vi vända tillbaka dygnat & börja få lite ordning här hemma :D

Ska bli skönt.


Sara hos putte


Godnatt.


Innan jag gick & la mig tittade vi på Vh1, vilket jag aldrig gör & såg/hörde en låt jag bara älskade :D


Ville Valo feat. Natalia Avalon - "Summer Wine"

http://www.youtube.com/watch?v=r3q2bu7zTJY



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen. Sen blev de värre och flyttades neråt höger. över blindtarmen. Hon spyde på onsdagen. Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning. Fick ...

Av Petra Gustavson - 24 november 2013 17:26


Vilken vecka :o I tisdags natt va jag, mannen å dottern Spencer på Hunger Games Night. Först fick vi se den första filmen å sen vid midnatt hade andra filmen i trilogin premier :) Å vilken film, den va helt fantastisk. rekommenderar den starkt ...

Av Petra Gustavson - 15 oktober 2013 21:34

Idag har jag å emilia suttit hemma i soffan å tittat ikapp oss på glaumor. Eller gjort vårt bästa i alla fall, väldigt många avsnitt efter. Men även många att se fram emot :) Emilia har varit hemma idag pga magvärk å jag har de oxå. Sitter å ...

Av Petra Gustavson - 20 september 2013 21:43

Idag har jag köpt biljetter till Black Sabbath. Men min man vet ingenting :) Vet att han inte läser min blogg. Då han inte vet att jag börjat skriva lite här igen. Så läser någon som känner oss här, berätta inte! Då jag ska överraska honom när...

Av Petra Gustavson - 16 augusti 2013 02:14

Har varit en lugn dag med familje mys till filmen croddarna. Emilia å Spencer har färgat håret, rött å blond. Annars har jag umgåtts med mina korrar, flingan, blueberry å jamina :) Jamina börjar känna sig hemma här nu tycker jag. Hämtade henne me...

Ovido - Quiz & Flashcards