Alla inlägg den 8 december 2013

Av Petra Gustavson - 8 december 2013 00:14

I lördags fick elin så ont i magen.
Sen blev de värre och flyttades neråt höger.
över blindtarmen.
Hon spyde på onsdagen.
Så på torsdagen efter jag pratat på telefonen med maria min nya handläggare på FK om min ansökan om sjukersättning.
Fick jag ringa till vårdcentralen å berätta om elin.
Dom sa till oss att åka direkt till eksjö sjukhus.
micke körde in henne å hon blev inlagd.
Proverna vissade inget fel, inte heller feber.
Men inlagd för observation.
Micke kommer hem på kvällen å så kör han dit mig.
lättare att jag är här med elin.
å micke tar hand om de hemma.

Nu är de lördagsnatt å inget har hänt mer än prover å undersökningar.
Men Elin börjar låta bättre, så i morgon får vi nog åka hem :)
De skulle va skönt för oss.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards